۱۴۰۰ تیر ۹, چهارشنبه

نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی

 

نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی

مقاومت! در برابر اشغالگران و مرتجعین مزدورشان

فایل PDF

امپریالیستهای اشغالگر بخاطر تأمین منافع استعماری خود از هیچگونه جنایتی در قبال خلقهای کشور ما فروگذار نیستند. اینان برای رسیدن به اهداف خویش دست به هر عملی میزنند و هیچ حد و مرزی را نمیشناسند. این قدرتها با استفاده از دولت دستنشاندهای که بر سر کار آوردهاند و مجموع مزدورانی که در اختیار و در دسترسشان دارند، روز به روز عرصة زندگی را بر مردم کشور ما تنگتر و تنگتر میسازند.

چنانکه تاریخ کشور ما نشان میدهد اشغالگران و دستنشاندگانشان بخاطر اهداف و مقاصد شومشان، تا به اکنون، دست به آتشافروزی و جنگهای خونبار بسیاری زدهاند. این جنایتکاران و مزدورانشان در جنگهای بیشمارشان انواع بمبها و سلاحها را بر سر مردم ما استفاده کردهاند و آنها را بیرحمانه به خاک و خون کشانیدهاند.

امروز چهرة واقعی تمامی قدرتهای اشغالگر و دست نشاندگان آنها به خلقهای کشور ما آشکار شده است و همه میدانند که اساس این نظامی که اشغالگران و دستنشاندگان آنها بر کشور حاکم گردانیدهاند بر استعمار، استثمار، غارت و چپاول گذاشته شده است. وضعیت زندگی امروز مردم ما خود گویای این مسئله است. وضعیتی که در تمام شئون زندگی مردم کشور ما اثرات زیانبار، فجیع و جبرانناپذیری را به شکل عریان برجای گذاشته است.

اشغالگران و مجموع مزدورانشان دشمنان عمدة مردم کشور ما هستند. طرحها و برنامههایشان امپریالیستی و ارتجاعی است. ازینرو، هرگونه توافقی که در آینده بینشان برقرار شود توافقی امپریالیستی و ارتجاعی بوده و بر رنجها و دردهای مردم ما بیشتر از این خواهد افزود.

تمامی توافقاتی که در گذشته، بین قدرتهای امپریالیستی و مرتجعین در مورد کشور ما صورت گرفته است، به خلقهای کشور ما این نکته را یادآوری میکند که توافقات آیندة این جنایتکاران نیز چیزی ماهیتا متفاوت نخواهد بود. زیرا این قدرتهای امپریالیستی و مزدوران مرتجعشان بر اساس ماهیت و خصلت امپریالیستی و ارتجاعیشان تصمیم میگیرند و عمل میکنند.

 

جنبش انقلابي آزادي افغانستان (جاآا) از تمامی خلقهای در بند کشور میخواهد که در مناطق مختلف و جایجای این سرزمین رزم و مقاومت، به هر طریقی که برایشان ممکن است، همچون گذشته با اتحاد و همبستگی، به مقاومت در برابر اشغالگران و مزدوران مرتجعشان بپردازند. اجازه ندهند که جوانانشان در صفهای نیروهای وابستهِ به مرتجعین مزدور این یا آن کشور امپریالیستی و بیگانه قرار بگیرند و ندانسته تیشه به ریشة خود بزنند. اگرچه مردم کشور ما بارها ثابت ساختند که توان مقاومت و مبارزه را به شکل وسیع آن دارند. همین مردم آزاده، این خصلت آزادمنشی خویش را با تحریم دورههای انتخابات نمایشی رژیم به نمایش گذاشتند، و با شرکت نکردن در پروسههای رأیدهی، به مقاومت در برابر مرتجعین مزدور و باداران اشغالگرشان پرداختند.

پیش بسوی جمهوری دموکراتیک نوین افغانستان

مرگ بر امپرياليسم و ارتجاع

زنده باد مقاومت و ایستادگی انقلابی مردم ما

۹  سرطان  ۱۴۰۰

۳۰ ژوئن ۲۰۲۱

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی

  نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی مقاومت! در برابر اشغالگران و مرتجعین مزدورشان فایل PDF امپریالیستهای اشغالگر بخاطر تأمین منا...