۱۴۰۰ خرداد ۲۷, پنجشنبه

اطلاعیه جنبش انقلابی آزادی افغانستان (جاآا) در مورد هک شدن وبلاگ جنبش و معرفی وبلاگ جدید

 اطلاعیه جنبش انقلابی آزادی افغانستان (جاآا) در مورد هک شدن وبلاگ جنبش و معرفی وبلاگ جدید

با درود

مدتی میشود که وبلاگ جنبش انقلابی آزادی افغانستان (جاآا) www.jaaa.blogfa.com توسط دشمنان انقلاب و آزادی مردم افغانستان مورد دستبرد قرار گرفته و هک شده است. لذا به اطلاع شما میرسانیم که وبلاگ فوق دیگر در کنترل و اختیار جنبش قرار ندارد و متعلق به این جنبش نمیباشد. بنابراین پیوندهای زیر را به عنوان آدرسهای جنبش برای شما معرفی میکنیم:

آدرس وبلاگ جدید جنبش: www.jaaaweblog.blogspot.com

آدرس مکاتباتی جنبش:                    jaaaemail@gmail.com

جنبش انقلابي آزادي افغانستان (جاآا) بعد از نشست اعضای رهبری این جنبش و بحث و بررسی مسئله هک شدن و از دسترس خارج شدن وبلاگ جنبش موارد زیر را - به عنوان جمعبندی مباحث خویش در این مورد - به اطلاع شما میرساند:

۱. کسانیکه دست به هک آدرسهای انترنتی تشکلهای انقلابی میزنند از جملة پستترین و بزدلترین دشمنان انقلاب و آزادی مردم افغانستان هستند که توان مبارزه را در مقابل مردم از دست دادهاند و با اقدامات خرابکارانه میخواهند که جلوی رشد و گسترش مبارزة مردم افغانستان را بگیرند.

۲. این دشمنان پست و بزدل در هر لباسی که باشند دیر یا زود توسط نیروهای پیشرو و انقلابی مردم افغانستان افشاء خواهند شد و تاریخ از آنان به بدنامی یاد خواهد کرد.

۳. مبارزة انقلابی ما چنان مؤثر بوده است که این بخش از دشمنان مردم افغانستان مجبور شدهاند تا با هک نمودن و تحت کنترل گرفتن وبلاگ جنبش به زعم خودشان از فعالیتهای مبارزاتی ما جلوگیری کنند.

۴. ما راهها و روشهای گوناگونی برای پیشبرد فعالیتهای مبارزاتی خویش در اختیار داریم. اگر دشمنان رنگارنگ انقلاب و آزادی مردم افغانستان صد بار از اینگونه اقدامات و اقداماتی دیگر علیه جنبش و شورش بر حق ما انجام دهند هیچ اثری بر ما و فعالیتهای مبارزاتی ما نخواهد داشت؛ بلکه ما را بیشتر از پیش در راه مبارزة انقلابی ما توانمند خواهد ساخت.

۵. ما بخشی از مبارزة انقلابی مردم افغانستان هستیم. مبارزات مردم ما به اشکال مختلف در مقابل اشغالگران، دولت دستنشانده و دیگر مرتجعین رنگارنگِ مزدورمنش، دشمنان نفوذ کرده در درون جنبش انقلابی کشور و همة عناصر مخرب متنوع با قوت ادامه دارد و مبارزه انقلابی ما به اشکال مختلف بیشتر از گذشته، با اراده و قوت بیشتر ادامه میابد.

۶. از آنجائیکه مبارزة مردم ادامه دارد، مبارزة ما هرگز متوقف نخواهد شد. زیرا مبارزة ما مبارزة مردم و مبارزة مردم مبارزة ماست!

۷. برای ما مبارزه انقلابی مردم مهم است. اینکه توسط چهکس و چهکسانی و در کجا مهم نیست. بنابراین ما به هکگران میگوییم که باربار بترسید و بر خود بلرزید زیرا مردم افغانستان هرگز متوقف نخواهند شد و ما بخشی از مردم هستیم. مبارزه ادامه دارد... .

۸. ما خودخواه نیستیم و تنها به خود فکر نمیکنیم. ما به مبارزة انقلابی مردم خویش میاندیشیم. بریدن حنجره ما، خاموش ساختن صدای مبارزة انقلابی ما بهعنوان بخشی از مردم افغانستان، خاموش ساختن صدای مبارزه نیست. صدای مبارزة ما از حنجرة میلیونها تن از مردم ما بیرون میشود که دشمنان خوار و ذلیل و هکگران بیمقدار و شرفباخته را هرگز توان خاموش ساختن آن نیست.

زنده باد جنبش انقلابی آزادی افغانستان (جاآا)

زنده باد انقلاب

مرگ بر دشمنان خوار و ذلیل و هکگران بیمقدار و شرفباخته

۲۷ جوزای ۱۴۰۰

۱۷ ژوئن ۲۰۲۱

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی

  نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی مقاومت! در برابر اشغالگران و مرتجعین مزدورشان فایل PDF امپریالیستهای اشغالگر بخاطر تأمین منا...