۱۴۰۰ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

اعلامیه شماره 2 جاآا تقدیر و حمایت از حرکت انقلابی جوانان کابل

 تقدير

از حركت انقلابي جوانان شهر كابل در چهار راهي مكروريان چهارم

در حمايت از حركت انقلابي جوانان كه در چهار راهي مكروريان چهارم شهر كابل نفرت و انزجار خود را نسبت به اشغالگران و مزدورانشان نشان داده اند

ديروز حوالي ساعت 3 بعد از چاشت در حوزة نهم در سه راهي مكروريان چهارم سرك ميدان هوائي يك موتر شخصي نوع كرولا كه از ميله بر ميگشت با دو موتر از نيروهاي اشغالگران كه خلاف دست خويش در حركت بودند به شدت تَكَر مينمايد و سپس يكي از دو موتر اشغالگران بر بالاي موتر كرولا فير ميكند که در نتیجه تمام 6 فرد ملکی که سوار بر موتر کرولا بودند، شدیداً مجروح شده و طبق گزارشات بعد از چندي 4 تن آنها جانهايشان را از دست ميدهند.

مردم و جوانانيكه شاهد صحنه بوده اند فورا به محل گرد آمده و وقتيكه صحنه را از نزديك مشاهده كردند و وضعيت هموطنان خويش را ديدند ديگر كاسة صبرشان لبريز شد و به حمله بر نيروهاي خارجي پرداختند. اشغالگران از موترهايشان پياده شده و از ترس خشم و قهر انقلابي مردم و جوانان ما خود را بگوشه اي كشيده و موضع دفاعي اختيار كردند و در اين هنگام جوانان ما هر دو موتر اشغالگران را به آتش كشيده و با سنگ و چوب و خشت به سوي خارجيان مسلح حمله ور گرديدند.

جوانان دلير و شجاع ما يك بار ديگر شهامت انقلابي خويش را به دفاع از مردم تحت ستم خود به نمايش گذاشتند، و در حاليكه فريادهاي «مرگ بر خارجي ها» و «مرگ بر كرزي» را سر ميدادند در مسير مبارزة انقلابي اصولي مورد نياز اوضاع كنوني كشور يعني مبارزه با امپرياليسم (نيروهاي خارجي) و مبارزه با دولت دست نشانده (ارتجاع داخلي) گام هاي قدرتمند خويش را چنان بر سرك ميدان هوائي كابل بر زمين تحت سلطة اشغالگران كوفتند كه زمين يكبار ديگر در زير پاي اشغالگران و دولت دست نشاندة شان بلرزه درآمد.

پليس دولت دست نشانده فورا وارد عمل گرديد و اشغالگراني را كه در چنگال شير بچه هاي منطقه گير افتاده بودند و بايد به سزاي اعمالشان ميرسيدند با استفاده از موترهاي شخصي بيرون كشيده و به نقطه اي ديگر انتقال دادند و به اينطريق آنان را از خشم و قهر انقلابي جوانان برومند ما بدر بردند. در اين لحظه جوانان غيور ما بر نيروهاي نظامي دولت دست نشانده يورش برده و با پرتاب سنگ و خشت به مقابله با آنان پرداختند كه حتي توانستند بر جنرال خليل الله دستيار معاون قومانداني زون 101 آسمائي نيز جراحاتي وارد سازند.

جنبش انقلابي آزادي افغانستان – جاآا خويش را همدرد و شريك غم و اندوه خانواده هاي جانباختگان و مجروحين چهار راهي مكروريان چهارم ميداند و همچنين حمايت خويش را از حركت انقلابي مردم و جوانان در صحنه اعلام ميدارد و اين حركت ضد اشغالگران و ضد دولت دست نشانده را تقدير مينمايد.

 ما در پايان از تمام كسانيكه اين اعلاميه را دريافت كرده اند ميخواهيم كه بعد از خواندن به افراد مورد اعتماد خويش بسپارند و يا به طريقه هاي مختلف در تكثير بيشتر آن در ديگر ولايات كشور و ديگر نقاط جهان كه هموطنان ما وجود دارند حصه بگيرند. تا به اينطريق از حركت انقلابي مردم خويش بر عليه ظلم و استبداد خارجيان و نيروهاي داخلي مزدورشان حمايت كرده باشند.

دستهاي گرم تمامي تان را ميفشاريم

مرگ بر امپرياليسم

مرگ بر نيروهاي امپرياليستي موجود در كشور

مرگ بر نيروهاي دولت پوشالي

زنده باد حركت هاي اعتراضي مردم ما

زنده باد جنبش انقلابي كشور

زنده باد جنبش انقلابي آزادي افغانستان - جاآا

زنده باد انقلاب

برقرار باد آزادي

09/05/1389

31/07/2010

jaaaemail@gmail.com

www.jaaaweblog.blogspot.com

نوشته شده در Sun 1 Aug 2010 ساعت ۸:۳۲ ق.ظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی

  نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی مقاومت! در برابر اشغالگران و مرتجعین مزدورشان فایل PDF امپریالیستهای اشغالگر بخاطر تأمین منا...