۱۴۰۰ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

اعلامیه شماره 3 جاآا در تجلیل از سالروز اعلان استقلال افغانستان

اعلاميه شماره 3 جنبش انقلابي آزادي افغانستان - جاآا

در گراميداشت از مبارزات آزاديخواهانه مردم افغانستان

و بزرگداشت از روز اعلان استقلال كشور

ميگويند تاريخ با عظمت است، ميگويند تاريخ بزرگ است و ميگويند تاريخ بزرگترين معلم انسانهاست. آيا تا بحال از خويش پرسيده ايم كه چرا تاريخ با عظمت است؟ كه چرا تاريخ بزرگ است؟ و چرا تاريخ بزرگترين معلم انسانهاست؟ آيا به اين علت با عظمت و بزرگ است كه عمري دراز و پيكره اي بلند دارد و از دورها و دورها تا به امروز و فردا تن خويش بر بستر زمان كشيده و ادامه دارد؟

ميگويند كه تاريخ ارزشمند است، تاريخ گرانبها است و تاريخ گرانبار است. چرا تاريخ ارزشمند است؟ چرا تاريخ گرانبها است؟ و چرا تاريخ گرانبار است؟ آيا به اين خاطر ارزشمند و گرانبها و گرانبار است كه از زمانه ها و از كرانه هاي دور و نزديك بار آمار و ارقام اموال و احوال سلاطين، پادشاهان و امراء را بر دوش خويش ميكشد و در مسيري كه پايانش معلوم نيست سنگين سنگين ميرود؟

نه، هرگز، تاريخ از اين جهت با عظمت است كه روزهاي بزرگي را در خود جاي داده است و تاريخ از اين جهت بزرگ است كه رويدادهاي با عظمتي را در خود ثبت كرده است. روزها و رويدادهاي بزرگ و با عظمتي همچون مبارزات خلقهاي جهان و جشن هاي روزهاي استقلال و آزادي شان كه يك نمونة درخشان آن مبارزات مردم ما و روز اعلان استقلال كشور ما اين خانة آزاد مردان تاريخ است. پس با اين وصف است كه تاريخ با عظمت است، تاريخ بزرگ است و بزرگترين معلم انسانهاست و در اين هيچگونه شكي را نميتوان كه حتي متصور شد.

و تاريخ به اين علت ارزشمند و گرانبها و گرانبار است كه در دل خويش حقايق را نهفته دارد، و حقايق از همه چيز عالم ارزشمندتر، گرانبهاتر و گرانبارتر اند. بايد دل تاريخ را كاويد. بايد براي ديدن حق و حقيقت در تار و پود درون تاريخ جستجو كرد تا آن را يافت، چرا كه تاريخ اين دُرّات گرانبها را از دستبرد غارتگران روزگار در لابلاي تار و پود دل خويش ماهرانه پنهان داشته است.

آفرين بر تاريخ!!! كه پيوسته ارزشهاي عالي خلقها را در همة زمانه ها و كرانه ها تا به ابد جاودانه ميدارد. و پيوسته مبارزات گذشتگان و گوهرهاي آذرين آنها را در دل خويش حفظ و راه آيندگان را در مسيرهاي پر پيچ و خم تاريك حيات شان با آنها نور باران ميسازد.

مبارزات خلقهاي افغانستان نيز از همين حقايق و دُرّات دل تاريخ هستند. نبردهاي مردمان دلير و با شهامت ما جزو جاودانه هاي تاريخ ميباشند. جانفشاني هاي بي باكانة بهترين فرزندان اين مرز و بوم بر عليه هرگونه تجاوز و اشغالگري، آن گوهرهاي آذرين تاريخ هستند كه مثل و مانندشان را فقط و فقط خلقهاي ما بار ديگر براي رهائي و آزادي خويش ميتوانند كه بيافرينند.

روز اعلان استقلال كشور ما در تاريخ آنچنان رويداد با عظمتي است كه براي تمامي نسلهاي ما به عنوان سرلوحة آزادي و رهائي به يادگار ميماند و ما را بار بار و بلاخره يكبار براي هميش از بند و زنجير بندگي غارتگران بين المللي و چپاولگران داخلي مزدورشان ميرهاند.

جنبش انقلابي آزادي افغانستان – جاآا مبارزات آزاديخواهانة خلقهاي كشور را گرامي داشته و با سربلندي و افتخار نود و يكمين سالروز اعلان استقلال افغانستان را به تمامي مردم با عزت و با شرف اين سرزمين مباركباد ميگويد. و براي گراميداشت از خاطرة آن جانباختگاني كه در راه آزادي و استقلال اين سرزمين مشتركمان تا آخرين نفس در ميدانهاي رزم جنگيدند و هرگز سر تسليم فرود نياوردند به رسم احترام سر تعظيم فرود مياورد.

ما در پايان از تمام كسانيكه اين اعلاميه را دريافت كرده اند ميخواهيم كه بعد از خواندن حتما آنرا به افراد مورد اعتماد خويش بسپارند و يا به طريقه هاي مختلف در تكثير بيشتر آن در ديگر ولايات كشور و ديگر نقاط جهان كه هموطنان ما وجود دارند حصه بگيرند. تا به اينطريق از آزادي و استقلال اين سرزمين مشتركمان كه بار ديگر تحت سلطة اشغالگران و مزدورانشان قرار گرفته است با جديت به دفاع برخاسته باشند.

دستهاي گرم تمامي تان را ميفشاريم

مرگ بر امپرياليسم

مرگ بر نيروهاي امپرياليستي موجود در كشور

مرگ بر نيروهاي مزدور داخلي

گرامي باد نود و يكمين سالروز اعلان استقلال كشور ما

زنده باد جنبش انقلابي كشور

زنده باد جنبش انقلابي آزادي افغانستان - جاآا

 

28 اسد 1389

19 آگست 2010

jaaaemail@gmail.com

www.jaaaweblog.blogspot.com

نوشته شده در Thu 19 Aug 2010 ساعت ۳:۱۷ ب.ظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی

  نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی مقاومت! در برابر اشغالگران و مرتجعین مزدورشان فایل PDF امپریالیستهای اشغالگر بخاطر تأمین منا...