۱۴۰۰ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

بیائید با تجلیل از هشتم مارچ رهائی مان را نزدیکتر سازیم!

بیائید 

با  تجلیل از هشتم مارچ

رهائی مان را نزدیکتر سازیم!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

 زنان توانمند و با نیرو و انقلابی، زنان در بند و تحت ستم و قربانیان نظام مردسالاری در هر گوشه از دنیا که هستید روزتان مبارک!

 بیائیم به مناسبت این روز پر افتخار بار دیگر اتحادمان را مستحکم تر نمائیم. و برای آزادی و کسب حقوق خود مبارزاتمان را کوبنده تر و گسترده تر سازیم، آنچنان که دیگر هیچ زنی در هیچ گوشه ای از دنیا مورد خشونت و در بند و تحت ستم ستمکاران نباشد.

بیائید با تجلیل از این روز شدت مبارزه مان را برای زنانی که در بند و برده هستند و حقوق شان پایمال شده است بیشتر کنیم. برای نجات از حجاب اجباری سخن بگوئیم و بخواهیم که پوشش اجباری از بین برود. بیائید تمامی حقوقی که متعلق به ما زنان است را یکبار دیگر با هم برشماریم و به همدیگر یادآوریشان کنیم. بیائید در این روز صدایمان را بلندتر کنیم و بگوئیم که هر انسان شایسته آزادی است، آزادی تنها برای طبقه مرد نیست. زن هم باید آزاد باشد و حقوق برابر با مرد داشته باشد و دیگر هیچ زنی نباید به جرم انتخاب محکمه صحرائی شود.

مبارزه پایه و اساس هر انقلاب است!

ما برای رهائی به تغییر نیازمندیم، تغییری بنیادی و اساسی، تغییری که انقلابش میخوانیم. این انقلاب پایه و اساسی دارد که مبارزه اش مینامیم. ما در این روز از زنان و دختران جوان برای پیوستن به مبارزه و یاری رساندن به جنبش انقلابی کشور برای انقلاب و رسیدن به آزادی دعوت بعمل میاوریم.

زنان اولین قربانیان حاکمیت استبدادی کنونی هستند. برای از بین بردن این حاکمیت استبدادی و آوردن جمهوری دموکراتیک نوین که متضمن رهائی زنان در وهله اول است، چاره ای جز مبارزه و انقلاب نیست. پس باید ما زنان از همه بیشتر برای رهائی از بند این حاکمیت استبدادی تلاش و کوشش نمائیم. تا دیگر هیچ زنی برده نباشد و هیچ زنی به جرم انتخاب محکمه صحرائی نگردد و هیچ زنی توسط مردی حلق آویز نشود و قربانی این نظام مردسالار که پایه آن ستم بر زن است نباشد.

ما در این روز خشم خود را نشان میدهیم، مشت های خود را برای زیر و رو کردن نظام و سوزاندن مظالم، تبهکاران و ستمگران به حرکت میاوریم. و به دیگران نیز الهام میبخشیم که برخیزند و برای ساختن آینده ای که در آن کنیزی و حجاب اجباری و فرودستی و فقر، تحقیر و تجاوز و خودکشی و خودسوزی نباشد مبارزه کنند. و برای رهائی تا آخرِ جان دست از مبارزه بر ندارند.

زنده باد آزادی

نابود باد ستم

ملالی قیام - جنبش انقلابی آزادی افغانستان (جاآا)

هشتم مارچ 2013

www.jaaaweblog.blogspot.com

jaaaemail@gmail.com

نوشته شده در Thu 7 Mar 2013 ساعت ۵:۱۶ ب.ظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی

  نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی مقاومت! در برابر اشغالگران و مرتجعین مزدورشان فایل PDF امپریالیستهای اشغالگر بخاطر تأمین منا...