۱۴۰۰ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

اعلامیه شماره 6 جاآا در مورد فاجعه کشتار زنان و دختران خردسال ولسوالی الینگار ولایت لغمان

اعلاميه شماره 6 

جنبش انقلابي آزادي افغانستان (جاآا)


كشته و زخمي شدن بيشتر از 16 تن از زنان و دختران خردسال ولسوالي الينگار را توسط سفاكان جنايتكار امپرياليسم شديداً محكوم مينمائيم.


حوالي ساعت 3 صبح روز يكشنبه 26/6/1391 گروهي از زنان كه در منطقه كوهستاني دره نورلام ولسوالي الينگار ولايت لغمان به همراي دختران خردسال خويش طبق معمول به جمع آوري هيزم مشغول بودند تا از طريق فروش آنها بتوانند معيشت زندگي مشقتبار خويش را تأمين كنند، مورد حمله هوائي جنايتكاران ناتو قرار ميگيرند و بشكل فجيعي بخاك و خون كشيده ميشوند كه در نتيجه 9 تن از آنها كشته و 8 تن ديگرشان زخمي ميگردند.

اين اولين وحشيگري و درندگي اين جانيان متجاوز نه و آخرين هم نخواهد بود. زيرا امپرياليستهاي خون آشام بمنظور حفظ مناطق تحت اشغال و گسترش اشغالگري شان از هيچ جنايتي دريغ نميكنند. آنان به شكل هاي مختلف، هم خود و هم توسط مزدوران گوناگون خود با به رگبار بستن مردم سرزمينهاي تحت اشغال شان به بهانه هاي مختلف ايجاد رعب و وحشت ميكنند تا به اين طريق دوام و بقاي استعماري شان را بيشتر سازند.

مبارزه با تروريزم، آوردن دموكراسي، رعايت و احترام به حقوق بشر، اعاده حقوق زنان و غيره همه و همه بهانه هايي براي تداوم اشغال و سلطه امپرياليستي متجاوزين بر كشور ماست. زيرا امريكاي جنايتكار و شركايش كه خود بزرگترين توليد كنندگان تروريسم در جهان هستند، كه خود بزرگترين دشمنان دموكراسي مردمي هستند و هرگونه كثافت كاري شان را بنام دموكراسي توسط مزدوران شان تبليغ ميكنند. كه خود بزرگترين ناقضين حقوق بشر و حقوق انساني زنان هستند، آيا به راستي با تروريزم مبارزه ميكنند، آيا به راستي دموكراسي مياورند، آيا به راستي به حقوق بشر احترام و به اعاده حقوق زنان ميپردازند؟
 
نه، ابدا، اينان با سنگدلي انسانها را ميكشند و بعد بدون هيچگونه شرمي ميگويند ببخشيد. ميگويند ما جدا متأسفيم كه بهترين عزيزان شما را به قتل رسانديم. سرزمين شما را ويران كرديم. و اين بازي خون و تأسف را، و اين ويران سازي و ببخشيد را، پشت سر هم روز بروز ادامه ميدهند.

رئيس دولت دست نشانده، كرزي مزدور هم به پيروي از اربابانش بعد از انجام هر جنايت به ابراز تأسف دروغين خاص جنايتكاران ميپردازد. هيئت تحقيق تعيين ميكند كه ببينند آيا عمليات آدمكشي شان مطابق به پلان شوم استعماري اربابان انجام گرفته است يا نه؟ تا انجام جنايت هاي بعدي كه توسط سفاكان اربابانش و يا آدمكشان تحت امر خودش اجرا ميشود با خونريزي و جنايت زيادتر و مطابقت بيشتر با پلانهاي آدمكشي استعماري شان صورت گيرد.

مگر همين كرزي نبود كه در هزاران مورد جنايت ديگر در طول دوران حاكميت ننگين اش بعد از هر جنايت بارها هيئت تحقيق تعيين كرد؟ مگر همين كرزي مزدور نبود كه بمنظور آماده سازي زمينه براي جنايت هاي بعدي اربابانش بارها ابراز تأسف كرد؟ مگر همين كرزي مزدور نبود كه چندي قبل پدران اطفالي را كه همراي مادرانشان توسط نظاميان جلاد اربابانش مورد بمباردمان قرار گرفته بودند و در زير آوار خانه ها مدفون شده بودند و يا با وحشيگري به قتل رسيده و حتي در بعضي نقاط سوختانده شده بودند را در كاخ رياست جمهوري دولت دست نشانده براي دلجوئي دروغين نمايشي اش جمع كرده بود؟ و رو به آنان گفته بود: اين كودكان فعلا به جنت هستند و ما و شما را نگاه ميكنند كه ما چي ميكنيم. چي جاي خوبي دارند و غيره.

مگر كرزي مزدور با جملات عوامفريبانه كه بارها و بارها نشخوار ميكند و با پرداخت وجه نقدي ناچيزي به خانواده هاي قربانيان، سلسله قرباني شدن مردم كشور ما را همراه اربابانش همواره ادامه نداده است؟

ما از اين مزدور و درباريانش، معاونين، وزراء، مشاورين و بقيه مزدوران اين دولت دست نشانده ميپرسيم كه آيا ميتوانيد اين جنت رفتن را براي فرزندان و ديگر اعضاي خانواده خودتان هم بپذيريد؟ آيا ميتوانيد با دريافت وجه نقدي در بدل از دست دادن عزيزان خود كه اينگونه سفاكانه به قتل برسند راضي شويد؟ ما مردم افغانستان ميدانيم كه شما درنده ترين گرگ هايي هستيد كه توسط خونخواران برتر از خودتان امپرياليسم جهاني به رهبري امريكاي متجاوز براي بازي كردن همين نقش ها در اين مقام ها گماشته شده ايد.

شما گماشتگانِ كثيف ترين و خونخوارترين قدرتهاي امپرياليستي جهان، اگر ميگوئيد كه گرگ هاي درنده نيستيد پس چرا اين همه آدمكشان حرفه اي را در اطراف تان بعنوان باديگارد و محافظ جمع نموده و به بهانه حفظ امنيت با ظلم و خونريزي و جنايت و چور و چپاول ناچيزترين دارائي ها و پول همين فقيرترين مردم در بند جهان براي زندگي انگلي و ميكروبي خود و مزدورانتان سرمايه هاي ميلياردي انباشت ميكنيد؟ شما از زمرة تبهكارترين مزدوران امپرياليسم جهاني هستيد و براي تداوم زندگي هاي انگلي افسانه اي خودتان از انجام هيچگونه جنايتي خودداري نميكنيد.

وقتي عزيزان ما توسط آدمكشان و جلادان شما و اربابان سراپا كثيف تان به خاك و خون كشيده ميشوند، براي ما از رفتن شان به جنت ميگوئيد. چرا شما نميخواهيد جنت نصيب فرزندان و خانواده هاي تان بشود؟ آيا جنت فقط براي مردمي است كه در تحت ظلم و جنايت شما قرار دارند؟ عجبا، به اين بيشرمي تان، كاخ نشيني به قيمت جان هزاران انسان بيگناه به كاهي هم نمي ارزد. شما بدانيد كه سياه ترين صفحات تاريخ محل درج نامهاي ننگين تان ميباشد.

جنبش انقلابي آزادي افغانستان (جاآا) با ابراز همدردي و غم شريكي خويش با بازماندگان و خانواده و بستگان قربانيان منطقه دره نورلام ولسوالي الينگار ولايت لغمان اين جنايت اشغالگران را شديدا محكوم مينمايد. و از مردم سراسر كشور دعوت بعمل مياورد تا براي مقابله با اين جنايتكاران و قاتلان به اتحاد و يكپارچگي خويش استحكام بيشتري ببخشند و با تمام قدرت و توان خويش به جنبش انقلابي كشور نيروي بيشتري اعطاء نمايند تا توان بيشتري نسبت به قوت هاي ارتجاعي اين جلادان كسب كند.

در آخر يك بار ديگر ما به امپرياليستها و دست نشاندگان و نوكرانشان ميگوئيم كه ما مردم افغانستان هرگز از خون عزيزان خويش نميگذريم و دير يا زود به حاكميت ننگين شما بر كشور خويش و تمام جنايت هاي شما خاتمه ميدهيم، تخت و تاج كثيف شما را درهم مي شكنيم و بر جايش دولت مردمي نوين خود را، جهموري دموكراتيك نوين را با تمام خصوصيات مردمي و عادلانه آن بر قرار ميسازيم. اين وعده ما بشماست!

مرگ بر امپرياليسم
مرگ بر اشغالگراني كه كشور ما را هم اكنون اشغال كرده اند
مرگ بر دولت دست نشانده
مرگ بر تمامي قوت هاي ارتجاعي
زنده باد جنبش انقلابي كشور
زنده باد جنبش انقلابي آزادي افغانستان (جاآا)
زنده باد انقلاب
برقرار باد جمهوري دموكراتيك نوين افغانستان
30 سنبله 1391

 20 سپتامبر 2012

www.jaaaweblog.blogspot.com

jaaaemail@gmail.com

نوشته شده در Fri 21 Sep 2012 ساعت ۹:۴۶ ب.ظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی

  نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی مقاومت! در برابر اشغالگران و مرتجعین مزدورشان فایل PDF امپریالیستهای اشغالگر بخاطر تأمین منا...