۱۴۰۰ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

اعلامیه شماره 4 در تقبیح تجاوز امپریالیستی به کشور و اشغال آن تا به اکنون

 اعلاميه شماره 4

جنبش انقلابي آزادي افغانستان - جاآا

در تقبيح حملة امريكا و شركايش بر كشور و اشغال آن تا به اكنون

15 ميزان (7 اكتبر) برابر است با روزي كه امپرياليستهاي غارتگر به بهانه اي كه خود ساخته بودند به كشور ما حمله كردند و از آنروز تا به اكنون ميهن ما را بطور مستقيم و آشكار تحت اشغال خود در آورده اند و مردمان ما را تحت سلطه و سيطرة خويش گرفته اند.

پانزدهم ميزان و يا هفتم اكتبر روزي است كه در آن، نه طالب و القاعده بلكه اين آزادي، گرانمايه ترين ارزش خلقهاي ما بود كه براي بار ديگر مورد حمله قرار گرفت. اگر چه دست پروردگان غرب و سازمان هاي جاسوسي دور و نزديك با نقاب هاي مختلف در طي ساليان دراز قتل و غارت بارها و بارها به نابودي تمامي ارزش هاي رهائيبخش خلقهاي ما پرداختند. ولي اينبار ديگر زماني بود كه آزادي، آخرين رمق هايش را نيز از دست داد، و اينك هر روز كه ميگذرد خلقهاي كشور ما طعم تلخ اسارت را بيشتر از پيش مي چشند. هر روز كه ميگذرد آرزوهاي بيشتري بر باد ميرود و هر روز كه ميگذرد دلهاي بيشتري ميشكند.

اما از آنجا كه هر شب سيه پايانش به صبحي روشن منتهي ميشود. اين وضعيت سياه حاكم بر كشور و روح و روان مردم ما نيز ديگر ديري نميپايد و از هم اكنون نشانه هايش روز بروز بيشتر و بيشتر آشكار ميگردد، زيرا هر روز كه ميگذرد خلقهاي ما بيشتر از پيش بيدار ميشوند. بيشتر از پيش منسجم ميگردند و بيشتر از پيش آگاه ميشوند و به جنبش هاي انقلابي خويش مي پيوندند و آگاهي انقلابي كسب ميكنند و ميروند كه با دستان خود رهائي خويش را رقم زنند. و بر اين اساس جنبش انقلابي آزادي افغانستان - جاآا به تمام امپرياليستهاي غارتگر و تمام مزدوران شان صدا ميزند كه: اين پايان كار شماست!

اشغالگران و نوكرانشان در اين مدت نه سال كه از تجاوزشان به حقوق مردم ما ميگذرد، خونها در اين كشور ريختند، خانه ها ويران كردند، حيثيت ها بر باد دادند و حتي تمام ارزشها و باورهاي آزاديخواهي و عدالتخواهي مردم ما را پايمال كرده و بجاي آن با مصرف ميليون ها دالر مزخرفات خويش را شب و روز تبليغ ميكنند. ليكن باز هم جاي بسيار اميدواري است زيرا دستان بسياري از آزاديخواهان، عدالتخواهان و مبارزين نستوه كشور ما بلند شده است و ميروند كه با هم يكجا شوند و بر فرق سركوبگران قرن اين امپرياليستهاي غارتگر پتك گرانسنگ خويش را فرود آورند.

جنبش انقلابي آزادي افغانستان – جاآا از تمامي مردم با عزت و با شرف كشور دعوت بعمل ميآورد كه براي بيرون راندن اشغالگران از كشور و شكستن كمر مرتجعين داخلي همه با هم بر گرد جنبش انقلابي كشور بيشتر از پيش متحد و صفوف خود را فشرده تر سازند. چرا كه همانطور كه خود ميدانند جز اين، ما هرگز قادر نخواهيم بود كه آزادي و استقلال اين سرزمين مشتركمان را بدست آوريم.

همه با هم يكدل و يكصدا

                   كمان برگيريم، گام بر اين سرزمين سوخته زنيم

رويـم بسـوي نبـرد فـردا

                    و تير بر چشــمي كه بهر غارت ما، دوخته زنيم

ما از تمامي كسانيكه در روزهاي 15 و 16 ميزان اين اعلاميه را در مناطقي در داخل كشور دريافت كرده اند صميمانه ميخواهيم كه بعد از خواندن حتما آنرا به ديگران نيز بسپارند.

دستهاي گرم تمامي تان را ميفشاريم

مرگ بر امپرياليسم

مرگ بر نيروهاي امپرياليستي موجود در كشور

مرگ بر نيروهاي مزدور داخلي

زنده باد جنبش انقلابي كشور

زنده باد جنبش انقلابي آزادي افغانستان - جاآا

نوشته شده در Sun 10 Oct 2010 ساعت ۶:۴۱ ب.ظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی

  نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی مقاومت! در برابر اشغالگران و مرتجعین مزدورشان فایل PDF امپریالیستهای اشغالگر بخاطر تأمین منا...