۱۴۰۰ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

پیام همدردی جاآا به مناسبت درگذشت آذر درخشان

پيام همدردي 

جنبش انقلابي آزادي افغانستان (جاآا)

به مناسبت درگذشت آذر درخشان زن مبارز و انقلابي  


به سازمان زنان هشت مارس (ايران - افغانستان)

و همة رهروان راه رهائي و آزادي

با كمال تاسف اطلاع يافتيم كه آذر درخشان (مهري علي ملايري) در سحرگاه روز 26 مي 2012 پس از يازده سال مبارزه با بيماري سرطان در بيمارستاني در شهر پاريس درگذشت.

بدون شك از دست دادن آذر درخشان ضايعه بزرگي در نبرد عليه امپرياليسم و ارتجاع محسوب ميشود. اما، آذرها و ميناها و ديگر انقلابيوني كه تا واپسين لحظه حيات شان در مقابل امپرياليسم و ارتجاع و فرهنگ پوسيده حاكم آن تا آخرين توان خويش رزميده اند و در صحنه مبارزه از خود خاطرات رزم و نبرد بي امان خويش را برجاي گذاشته اند بعنوان الگوهاي هميشه جاوداني براي همه رهروان راه آزادي و برابري در همه زمانه ها درخشان ميمانند.  

جنبش انقلابي آزادي افغانستان (جاآا) خود را در غم از دست دادن اين انسان مبارز و انقلابي، و اين يكي از درخشانترين فعالان آزادي و رهائي زنان شريك ميداند. ما درگذشت اين زن مبارز و انقلابي را به رفقای سازمان زنان هشت مارس (ايران – افغانستان) و ديگر همرزمانش، به خانواده، بستگان و دوستان وي از صمیم قلب تسلیت می گوییم. بيائيد غم از دست دادن اين زن مبارز و انقلابي را به نيروي مبارزاتي كوبنده تر براي رسيدن به رهائي و آزادي مبدل سازيم.

یادش گرامی باد

جنبش انقلابي آزادي افغانستان (جاآا)

02 جون 2012

نوشته شده در Sat 2 Jun 2012 ساعت ۲:۱۱ ب.ظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی

  نه! به هرگونه توافق امپریالیستی و ارتجاعی مقاومت! در برابر اشغالگران و مرتجعین مزدورشان فایل PDF امپریالیستهای اشغالگر بخاطر تأمین منا...